Sunday, June 14, 2009

Italya 2009, Roma #1


A wedding shoot-out, originally uploaded by aydozz.


Koskoca İtalya tabi, 13 günde bitiremiyorsun ama elimizden geleni yaptık. Yukarda gördüğünüz foto yamulmuyorsam Roma'daki Vittorio Emanuele II köprüsü üzerinde çekildi. Roma süper bir şehir zaten, bana çok yaşanırmış gibi geldi. Kendi açımdan sorunu bir teknoloji/bilim merkezi olmaktan fersah fersah uzak olması. O bakımdan İzmir'e benzetiyorum kendisini.




Roma'nin erikleri, originally uploaded by aydozz.

Öte yandan konu yeşil alana gelince ne İzmir ne İstanbul Roma ile yarışabilir. Zaten haritayı elinize alınca da farkedeceksiniz bu yeşilliği. Şehir merkezi daha tarihi ama çevre ilçeler (mesela biz Aurelio diye bir kısımda kalıyorduk, bana Bornova'yi anımsattı) park dolu. Olesine dolu ki Kaliforniya'dakinin 10 katı şiddetinde alerjilere mahkum kaldım Roma'da gezinirken. Neyse ki Zyrtec dünyanın her yanında var.




Blue ice remains, originally uploaded by aydozz.

Sonra bir de Blue Ice diye bir dondurmacı var az yukardaki fotoda gördüğünüz %80'i yenmiş dondurmayı üreten. İlk başta isminin ingilizce olmasından çekinmiştim turist işidir diye ama 10 numara imiş kendileri. Kendilerinden yediğim kavunlu dondurmanın üzerine tanımıyorum desem ayıp etmiş olmam kimseye. Piazza Navona 'nin hemen yanında bir şubeleri olmalı.

1 comment: